intervju och deadlines

I vackan var även SP här på intevju och frågade om Sew Along som jag ska delta i. Så den här veckan är det ett dubbeluppslag i tidningen om mig, pirr!
 
Har i princip ingen skola längre eftersom jag ser det som att Deadlines är till för att följas och många andra inte gör det så är det endast de personerna som behöver hasa sig till skolan. Har inte haft vissa lektioner på över en månad men det är JATTEVIKTIGT att vi går alla våra skoldagar även om vi inte gör något och bara ska "leka" sista veckan.. Värt.
 
Nu är ALLA mina skriftliga inlämningar klara så nu har jag bara en inlämning kvar till på måndag i Tradition och Utveckling där jag skissar utefter filmen "hair". Mycket inspererande!
 
Och nästa vecka kommer min kära systetyster hem igen från Norge, och nu kommer hon hem på riktigt! Saknar henne jättemycket. Det är som jag ibland glömmer bort att hon inte bor här och jag väntar på att hon ska komma ut från sitt rum eller skratta åt mina skämt (vilket mamma och Ö inte gör..) eller att jag kommer på mig själv precis innan jag hinner fråga päronen om Tove är vaken. Knas!
 
Idag är planen plugg och en löprunda. Låter bra!
 
 

Kommentera här: