nytt på g

efter löprundan igår var det bara att kasta sig in i duschen för att hinna äta middag innan mormor, morfar och morbror kom på fika besök. Här bjöds det på krusbärs paj med ingefära, super god! Efter att mormor och morfar åkte hem tog min morbror fram ett spel han hade med sig som vi spelade resen av kvällen.
 
Jag startade även under gårdagen ett nytt intagram konto där jag kommer lägga ut alla mina hantverk och teckningar... allt som jag skapar helt enkelt. Och idag har jag även startat en facebook sida som man kan gilla för att få se vad jag har för mig. Men de är inte helt klara än så idag jobbar jag med det. Och när det är dags kommer jag ut med namn som ni kan söka på :)
 
Annars har jag inga större planer för dagen, tråkigt att solen bara tittar fram så korta stunder. Annars hade det kunnat varit skönt att gå ut och sätta sig.
 
 
bild för stunden frår bli på "den döende dandyn" från att jag var på utställning i min ensamhet på mordernamuseet.

Kommentera här: