framtidsplaner

Sitter just nu och kollar på eventuella utbildningar till nästa höst... Jag får en liten klump i magen när klickar runt här och försöker välja och sollra. Men nu är det inte bara längre att gå en utbildning och sedan kan jag gå en annan osv. För man har bara rätt till studiestöd i 5 år... Jag har just nu hittat två utbildningar som intresserar mig och den ena, utav vad jag förstår, måste jag läsa en annan tre årig utbildning innan... Och alla dessa tre utbildningar tar bara in 12 personer åt gången, dvs inte särskillt många.. 
 
Jag har tidigare försökt få hjälp på skolan hos studievägledaren men där har jag inte fått några svar på mina frågor utan bara blivit tillsagd att kolla på nätet. Men det känns som att det är dags att börja kolla för att kunna ställa mig i bostadskö om det blir så att jag blir tvungen att flytta vilket jag antagligen kommer behöva göra...
 
 

Kommentera här: