Bärplockning

Vaknade kvart över sex i morse och låg kvar i sängen och försöke somna om tills klockan blev sju. Då hämtade jag min bunke och gick ut och plockade lite hallon. Jag har nu plockat ca 2 liter och det är i princip från en enda stor buske... Det är hur mycket som helst kvar! Men jag har inget problem att plocka hallon men nu blev jag tillsagd att gå ut och plocka av jodgubbslandet också men det är inte lika kul... Ryggen värker bara jag tänker på det! Jag har problem  med ryggen och känner av det nästan hela tiden mer eller mindre... men stå på huk nerböjd övr ett land gör defnitinvt inte skaen bättre... Mn vi får se.Jag sparar det till eftermiddagen för annars blir jag väl helt handikappad resten av dagen. 
 
Nu är det grötfrukost och sedan är det packning som står på schemat.
 
 

Kommentera här: