Prova på box!

Nu kommer träningsvärken krypande… Box var så otroligt kul! Rekommenderar alla som tränar för att svettas och kötta att prova. Vi jobbade i par och boxades (såklart) och körde en massa styrka. Svinjobbigt men absolut något jag kommer fortsätta med.

Idag har jag hunnit ta mig en sväng ut i skidspåret, blåsigt och igenblåst på sina håll, och jag hade noll styrka i armarna efter igår kväll.. Men det var kul att få komma ut och det var första gången ut på elljusspåret för i år dvs lite mer kuperat än på gärdet = lite roligare!

Även varit upp en sväng till stan och fikat med min handledare och en anställd. Vi pratade om vad jag ska göra framöver och jag lämnade över skjortan som jag sydde klart igår och hon verkade nöjd med resultatet. Så nu får vi bara vänta och se från killen som ska test använda den hur det funkar.. Spännande!

Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gååå! Jag håller nämligen på att göra "äppelchips" vilket jag trodde skulle bli klart på 10 minuter, men så var inte fallet. NIX! Det verkar som det kommer ta fyra timmar för mina små äppelskivor att torka i ugnen.. hm! Och det blir bra är detta något man får höra på sommaren och lägga skivorna på berget i solen och skriva en lapp till fåglarna "ÄT INTE YLVAS ÄPPELBITAR, UTFÖRA SINA BEGOV ÄR INTE HELLER OK!", så går det kanske fortare..

Men nu ska jag kolla i en retro-virkbeskrivningsbok jag lånade igår. Så får jag se om det finns något spännande i den.

tjolahopp!

Kommentera här: