lunch

Otroligt avundsjuk på min mor som åker till Norge idag för att hälsa på Tove. Inte bara för att jag också känner att jag vill träffa min storasyster utan också för att det var så himla mysigt att vara där bara hon och jag. Och om de hade den utbildningen jag vill gå efter gymnasiet och om de pratade svenska så skulle jag också vilja bo där! Gosegos! Men jag får väl åka dit och hälsa på en annan tid i livet. 
 
... För nu sitter jag och syr på dessa skjortor igen, men jag tror jag håller på med den sista för ett tag framöver nu. Det är kul, men jag känner att jag förlorar inspirationen när jag jobbar med samma sak så länge.
 
Träningen gick bra igår och idag måste jag trycka in en vilodag eftersom jag funderar på att åka skidor i morgon för att det ryktas om att det ska regna på söndag och då är det KWT (orientering).. Jag hopps vänderprognåsarna har sett fel, snön har ju PRECIS kommit!?
 
Nu är lunchrasten slut så dags att fortsätta.
 
 

photo.php.jpg

Kommentera här: