känner mig mest nervös över kaffet

Rummet ser ut som kaos! Fick för mig att det såg rörigt ut så tänkte städa och fixa lite... Det ser inte bättre ut för tillfället kan man ju säga.
 
På måndag börjar praktiken och jag är grymt förväntasfull! Ska bli så himmla roligt att få komma iväg från skolans salar och få jobba med nya människor och med andra uppgifter än vad jag är van vid. Jag sk praktisera på Refo, om är ett företag som syr om skaer som tex: gamla kläder eller gardiner och skapar något nytt utav det, ger det nytt liv. Och det är verkligen något jag tror jag kommer lära mig massor utav och ha användning för. Men jag känner mig för tillfället inte särskillt nervös... Bara för att de ska hälla upp kaffe till mig utan att fråga om jag vill ha... Jag klarar inte av kaffe, jag måste spotta ut det "sååååå äckligt"! och jag vill ju inte verka otrevlig och vara till besvär... herregud.
 
Igår åkte vi ut i skogen och firade Amanda som fyllde 18 år. Älskar egentligen när någon fyller år, att det är jul eller andra händelser eftersom då får jag träffa Amanda vilket vi annars nästan aldrig hinner med. Hon bor på internat på sin skola och jobbar varannan helg. Jösses...
 
Nu ska jag sparka mig själv i stjärten och få klart i rummet!
 
goding i repris!
 

Kommentera här: