skadad! Dopad?! servitris?

I torsdags valde jag att ta mina inlines till träningen. Men inte långt ifrån hemma skulle jag veja för en brunn och tappade balansen... Så mitt lår har varit dubbelt så tjockt pga svullnaden i muskeln och jag har haft sår på sidan av benet både nere vid vaden och förstås uppe på låret. Jag kan fortfarande inte sitta ordentligt på en stol eftersom det då gör omt i benet. Jag har inte heller kunnat gå ut för att springa eftersom det gör ont i muskeln när den rör sig. Men det har i alla fall blivit bättre! Och svulnaden har somsagt gått ner. Nu är det mer min andra skinka som är trött på att få bära hela min vikt när jag sitter ner, men det är en annan visa!
 
Jag blev även oväntat kallad till dopingtest efter träningen i torsdags. Detta innebar att jag inte fick löämna min kallelseman ur synen eftersom detta skulle vara lika med dopad. Så jag väntade en timme på att min syster kom tillbaka från träningen med en annan kille från klubben, de blev nämligen okså kallade. Sedan gick ytterligare två timmar innan jag vågade mig på att kissa. För man MÅSTE ge ifrån sig 90 ml urin för att det ska funka. Om du bara kissar 85 ml måste du börja om igen.. Så ingen av oss vågade gå på toa ifall det skulle bli för lite. Vi ville heller inte dricka för mycket för om kisset skulle väga för lite skulle det innebära att det innehöll endast vatten och då måste man även då börja om igen... Men jag klarade mig påde i ml och i vikt! Så nu väntar jag ändast på svaren haha! Det var ju spännande att få vara med om men jag började tröttna efte två timmars väntande eftersom jag var kall och hungrig och ville hem och sova...
 
Jag jobbade även igår på Södertunaslott i frukosten. Det var både kul och jobbigt. Det inte fanns inte någon ordineriepersonal där så det var inte riktigt någon som visade mig hur man skulle göra saker och ting... Men om jag blir inringd igen för att jobba blir det säkert lättare, för då har jag trortallt varit med en gång tidigare! 
 
 
 
 

Kommentera här: