kulturfestival, prover och skolstart

I lördags hjälpte jag min gamla handledare och nummera vän på Kulturestivalen. Hon hade ett tält där barn fick komma och prova på att sy från gammalt til nytt! Super kul!
 
På kvällen var det dags för midnattsloppet som min storasyster var anmäld till. Hon sprang på 58 minuter (en mil) så jävla duktig! Så nu är jag supernervös inför Tjej lidingö... Vad kommer jag gå i mål med för tid?
 
Jag tror inte jag heller sagt att jag förra veckan äntligen träffade en läkare som började fundera om det kanske är något annat fel på mig än bara korta och svaga muskler. För tretching, styrka och viktminskning har inte hjälpt mig alls i min onda kropp. Nu fick jag ta sex olika prover för olika besvär och sjukdomar.. Och det vore så otroligt skönt att få veta vad allt det här beror på. Men svaren kan dröja så jag får vänta ett tag till.
 
Annars har jag tagit det lungt, tränat lite, sytt och gjort lite smycken av gamla bestik. Har nämligen tänkt börja sälja lite smycken. Kommer upp mer info om det snart!
 
Skolan börjar igen i morgon och det känns både superduperkul och dundertråkigt. Men det är bara att klä sig och åka dit!
 
bild från kulturfestivalen
 
 
 

Kommentera här: