20:24

Idag har jag varit med och hjälpt Refo på Kulturfestivalen i Stockholm. Super mycket folk! Jag gjorde egentligen inte så jättemycket. Hjälpte de barn som kom in, och förklarade för besökare vad Refo står för och vad de egentligen gör. 
 
Nu sitter jag här och det kliar i fingrarna. Jag är super sugen på att beställa egna etiketter som man kan sy fast på plagg. Så vore så maffigt att kunna få sätta sitt eget märke på saker man själv skapat. Men jag är trotsallt inte gjord av penar och jag beställde igår blixtlås för knappt 1000 spänn... Så etiketter får nog tyvärr vänta tills jag HAR en ekonomi.
 
Mitt lår känns även nu så pass bra, en vecka sedan skadan, att jag och örjan i morse skulle gett oss ut på en löptur. Men det blev så sent igår så vi sov istället... Satsar på morgondagen!
 
Här är min senaste bild från Insta. Är det inte helt fantastiskt att jag endast givit blod EN ENDA GÅNG och jag har redan hjälp en människa! Det är en underbar känsla gott folk! Jag har sagt det förr och jag gör det igen - bli blodgivare du också!

Kommentera här: