spegelen - panda da panda

Hoppsan Kerstin! Det var inte igår!
Men som ni måste ha förstått vid det här laget har skolan börjat igen, och det är med blandade känslor. JAg tycker det är kul i skolan och det är ju ännu roligare nu när jag inte längre går på matte. Jag har nya lärare i princip alla ämnen och flera nya ämnen och det tycker jag är svinkul! Men det som SUGER är att jag går i skolan till FEM flera dagar i veckan. Detta innebär att jg är hemma riktigt sent och inte har tid med något annat än att äta och sova dessa dagar (som det ser ut som iaf, är ju så satans trött). Men idag är en av mina två plugg dagar så jag har precis skrivit en krönika till svenskan som jag hoppas på hon ska tycka duger. Så nu ska jag fortsätta med min research inför våran kollektion i hantverken. Min kollektion kommer vara inspererad av Coco Chanel. Vilket jag verkligen tror kommer bli kul, för det är helt annat mot vad jag gjorde förra året då jag gjorde min batikkjol (som jag tror fortfarande inte har visats här?). 
 
Fast nu är jag en person med dator igen vilket innebär att det kommer vara lättade att slänga upp lite inlägg här mer regelbundet. 
 
ps. alla bör lyssna på detta inläggs rubrik. En ruskigt bra låt med en text som jag kan anse vara värd att lyssna lite extra på. ds.
 
poo.
ylva
 
 

Kommentera här: