oh baby baby, oh baby baby

HOLA HOLA!
Idag har jag varit i skolan, som de flesta andra måndagar. Höll en redovisning på tradition och utveckling om min "estetiska bakgrund". Alla skrattade åt min tidigare idol Thomas, och sedan skrattade de åt att jag gilla "bonde söker fru" och att jag ofta har en favorit bonde. Haha, det var i alla fall kul att höra lite mer om de andras liv!
 
Så nu har jag gjort läxa (vet dock fortfarande inte om jag är klar eller ej..) och har hunnit äta en massa pannkakor, mumms! Och snart är klockan nio, dvs favoprogramet - Elementary! Rekommenderar alla att kolla, måndagar kl: 21.00-22.00.
 
Man ska även gå ut på spotify och lyssna på mina tre topp tre!
Timo Räisänen - Lyckliga gatan
Jasmine Kara - Ljudet av ditt hjärta
Eric Gadd - Some die young
 
dags för viktigare saker.
 

 

- Bild från namngivningen

Kommentera här: