lyckliga gatan

Igår va det tävling i Trosa. Jättefin skog, lättlöpt! Och det gick förvånadsbra att springe med takne på attr jag inte hinner ut och träna nu för tiden för att jag går i skolan hela dagarna. Och orienteringen gick bra bara lite snett till ettan. Annars inga katastrofer. Men igår var problemet istället mina fånerier. Jag sprang hela tiden runt och vae skit rädd för att stöta på ett vildsvin (som det finns gott om i Trosa området). Så jag vågade inte springa genom grönområderna ensam. Om jag var tvugen stod jag förs och letade efter an alternativ väg.. Så det sög ju! HAde kunnat fått en kanon tid om det inte vore så att jag springer runt och fokuserar på fel grejer i skogen...
 
När vi kom hem satte jag mig och fortsatte jobba på mig jacka. Som nu är KLAR! Jag ska bara försöka hitta en snygg snodd som jag kan ha i midjan. Så är den redo för användning!
 
Kollade på tv igår och kollade på ett nytt program som heter "Alla Tiders Hits". Och det är lite som så mycket bättre. Artister kommer dit och har fått välja en låt som varit med på hitslistan och göra om den till sin egen. Igår va Timo med och han gjorde sin version av "lyckliga gatan" helet fantastisk. Han är verkligen skitbra! så nu väntar jag bara och hoppas på att kunna höra denna fina på spotify!
 
Nu återgår jag till läxan..
 
snart dags igen!! 
 

Kommentera här: