elysium

Första dagen i skolan efter tre dagars ledighet. Måndagen var ju somsagt inte planerad att vara lektionsfri. Men tisdag och onsdag har vi haft utvecklingssamtal på skolan vilket innebär att du är fri från alla lektioner och kommer bara på din tid på utvecklingssamtal. Så i tisdags åkte vi upp till stan på utvecklingssamtal och trosade sedan runt lite på stan, gick och köpte fodertyg till min jacka.
Sedan åkte vi vidare till moraberg och "hängde" där ett bra tag. Eftersom vi väntade och hoppade på att bil killen skulle ringa och säga att vår nya bil var färdig för att hämtas. Dock så ringde han aldrig. Fast jag fick prova på nya milkshaken på McD, Bounty... Rekommenderas inte. 
Vi åkte hem och jag fortsatte så långt jag kunde på min jacka.
 
Och igår gick jag ner och köpte lite mer saker jag behövde för att fortsätta. Sedan ringde bilkillen och vi åkte till Huddinge och köpte en bil, en ny volvo. Ville dock att vi skulle ha en ännu större modell, men de gick inte föräldrarna med på..
Efter det åkte vi vidare till Heron City där det vankades middg och bio, Elysium. Rekommenderas!!
 
Och idag har jag jobbat förfullt i skoln och cyklde sedan så fort jag kunde ut till träningen.
 
 

Kommentera här: