Turkiet

Haloj!
Här har det inte hänt så mycket kom jag på.
 
Jag hade det hur bra som helst i Turkiet! Jag hade gärna stannat kvar minst en vecka till...
Vi sprang bland sandynor, på stranden, bland berg, stenar, ruiner, en ganska förfallen "amfieteater", gäter, tjurar, skölpaddor etc.
 
Våra första två dagar regnade det endel och var ganska så kallt. Men sedan har vädret bara blivit bättre och bättre med strålande sol. Så de flesta i klubben tog sig tom. ett bad i havet efter en sprintträning vi hade (jag badade dock bara i spat).
Jätte fina banor och terräng! Orienteringen gick väl ganska så uselt får man väl säga, jag hade mest arga miner in i mål än ett leende på läpparna. Men det var i vilket fall som helst jättebra träning både fysiska och psykiskt!
 
På våran lediga dag åkte vi iväg och kollade på vattenfall som gick under marken. Så man kunde gå på gångvägar och kolla på fallen från alla vinklar, även inifrån...
Vi besökte även deras "old town", dock så var det inte så harmoniskt eftersom alla säljare kastade sig över oss.. Men trevligt i alla fall. Fick med mig ett par manchester-tights i turkost, ett mobilfodral med broderi och paljetter på, ett par skor och sju meter tyg hem. Tummen upp!
 
Bilder kommer så småningom. Ni får gärna gå in på min systers orienteringsblogg där hon lagt upp en massa bilder från denna fantastiska resa och upplevelse! (http://www.orienterarliv.blogg.se)
 
Nu måste jag fortsätta med verkligeheten.
Vi hörs!
Ylva
 

Kommentera här: