sthlm så att säga

Igår åkte jag och familjen upp till stockolm för att gå till löplabbet och skaffa nya sor till mig och mamma. Jag förstår inte varför jag inte köpt mina skor där förut även fast Tove , Ö och alla sagt att det är jättebra att göra det. Och jag kan inte annat än hålla med! Dom hjälper en från början så man ska hitta de optimala skorna för din fot och till vart du ska springa och hur långt! Och jag kom hem med de skönaste skorna någonsin! Så nu ska vi börja kötta på riktigt!
 
Vi åt varan lunch på ett jättemysigt sushi ställe där de serverar "rykande" sushi! Hur COOLT som helst! Dom använder tydligen kolsyreis under sushin så det bara väller ut rök! Herre gud säger jag bara!
Och det var desutom hur gott som helst. Provade en grejsimojs som var som jag inte kommer ihåg vad det heter, men som iaf var små degknyten med grönsaker och kyckling i som de stekt, där har du en matorgasm på hög nivå!
 
Senare var det mello m,ys med familjen + Håkan! OCh jag och syrran tycker helt klart att det var rätt som vann, YOU!
 
Det var allt.
herrå!
ylva.
 
turkiet♥

Kommentera här: