hat till mars!

Halloj!
Har väl egentligen inte tid för det här men jag är sur så skit samma!
Jag har hållt på att bli sjuk i en vecka nu men det bryter aldrig UT. Dvs att jag är seg hela tiden och jag vet inte om det är så bra att träna, så gör det inte.
Sedan har jag en massa sv att göra, bla. inför sv nationella! Och nu när jag sitter här och skriver börjar jag nu panika! För nu när jag läser på första sidan av mina instruktioner så står det "kursprov i svenska som andraspråk 1, vt 2013"?! VAFAN! jag har inte sv som andra språk, vad är det här?!
ÅÅÅÅHHH varför händer alltid sånt här mig!? varför går allt emot?! Hatar hela den här månaden, jävla kiss och bajs månad är vad det är, har varit och verkar bli!
 
Aja! Ska väl fortsätta här.
- Juste hoppas ni tyckte om bilderna jag la upp på kläderna, det var iaf många som kolla. Hade varit roligt ifall någon hade givit någon respons (på kläderna dvs.)...
 
hejdå!
 
fredag: följde med Anders hem på kvällen och hjälpte honom göra smörgåstårtor.
lördag: fira anders med prinsesstårta och trocadero. Åt thai mat med mamma och örjan. Gjorde smörgåstårtor.
söndag: firade conrad, som fyller 20 år idag! Grattis store brooder!
 
ps. jag har världens bästa vän som jag ska åka till gran canaria med i sommar! ds.

Kommentera här: