kapten röd

Godmorgon!
Resan går framåt, endast en timma kvar till slutstation!
Blev som satt stopp för lite middag på chopchop. Sedan åkte vi vidare och stannade sedan för snarre behövde införskaffas och toalett behövdes utnyttjas. Vidare för sedan stanna bredvid vägen på ett något för läskigt ställe för att förarna behövde vila. Men så mycket vila där blev det inte för mig, jag kände ett starkt behov av att stirra på alla bilar som åkte förbi för att se att ingen skulle stanna och beslagta vår bil.. Herregud..
Frukost på Statoil i Skellefteå kl sex i morse och nu är vi snart framme!
 
Lägger nu in den sorgliga nyheten jag nyss fick höra av min mor.. Min mormors och morfars fågel Rocky dog igår kväll, 19 år gammal. Nu kommer det bli tyst där framöver.. Vila i frid lilla fågel!

Kommentera här: