söndag tjugonde januari tvåtusentretton

Gårdagens förmiddag gick åt att planera min dag, och det slutade med att jag sprang ett långpass med Örjan med nån km på en sjö som finns här.När vi kom hem kastade jag i mig lite yoghurt innan Tove kom hem. Sedan åkte mamma och örjan iväg på musikat som de fått av oss i julklapp och tove och jag tog med os skidorna ut och åkte två km skidor i 18 minus. Efter en lång dusch åkte Tove och jag med några hurtiga människor i klubben som tränat hela dagen och käka pizza.
Senare blev det grönsaker med dip och p4 guld- galan! ♥
 
Och denna dag har vi sprungit runt i skogen som vanligt för idag ver det klemmingen winter-tour del två - ploj-ol.
Gick kalas bra bortsett från att det tog hundra år för mig att hitta en kontroll och min dåliga planering i kontrollplocket. Kul träning i alla fall!
 
Nu har jag suttit med jäkla dum review som jag ska skriva i morgon på engelskan och jag känner mig helt knäpp i bollen för det är hur svårt som hellst. Vill bara krypa in under sängen och skita i examinationen i morgon...! Men det funkar ju inte riktigt så tyvärr...
 
Och förhoppningsvis blir det mat inom en snar framtid för jag håller på att tappa humöret och är trött på hela skiten!
 
Hoppas ni haft en bra söndag!
CHAO!
 

Kommentera här: