Ya BB

 
Tjenis!
Denna dag i skolan har gått åt att bestämma koregrafin till modevisningen at monday. Tror det blev bra faktiskt.
På svenskan höll jag min lilla redovisning om hur man viker och använder en "loppa" kändes.. bra! Började redovisningen med att slå i ett utstående uttag från väggen med min stjärt som verkar ha vuxit utan min tillåtelse. Så nu börjar det krypa flam en igenkänd blå aktig fläck på min sida, great!
 
Efter skolan stannade jag kvar ett tag för att hjälpa till o börja repitera inför måndag, det kommer bli jättebra!
 
Och på bussen hem va det en kul kille som sjöng glatt med till sin musik i lurarna (alltid lika kul), och på tåget var det en man som trodde jag tyckte det var kul att han satt å knåpa med sina naglar och bet av dem och la det som låstnade på golvet. Och jag kan säga nej, det var inte så väldans trevligt.
 
Nu blir det film med familjen, Lawless. Så får vi se hur den är.
 
Ha en bra helg!
Ylva
 
 
- Måste ju få visa upp en fin bild från redovisningen! ;D

Kommentera här: