Nu har jag varit riktigt duktig

Haloj!
Sitter här med hängande läpp och får inte fram särskillt korrekt uttalade ord... Men nu är det i alla fall gjort. Efter fem bedövningssprutor, panik, gråa täcken, gråt, knivar, mejslar, tänger nål och tråd så är tanden borta.
Bra jobbat!
Så nu sitter jag bara här och smaka på blodsmaken i munnen och känner mig allmänt hängig i ansiktet - kul i ca fem minuter.
- Gnällde över att jag känner mig hungrig (får inte äta eller dricka på några timmar), då kommer örjan hit med feta päronet och äter mer än gärna det med lite för mycket smackande...
 
Pluggade i alla fall hela morgonen så lite saker har jag ändå fått gjort.
Så nu är det väl bara att vänta på att bedövningen skall gå ur. Dock så vet jag inte vad jag ska göra under tiden.. är inte så mycket för att bara "sitta".
 
Hare bra kåmpisar!
 
- Juste. Åkte utför i fredags också, kalas! Dock så var det inte alls lika kul som det var att åka i Alperna för i Hammarbybacken fanns det ändast tre nerfarter som var så kallade "isbanor".. Men kul att få åka lite i vilket fall som helst.
Ylva.
 

Kommentera här: