öster Malma och stor besvikelse

Godmorgon!
Är nu påväg till skolan för julavslutning - de mest meningslösa dagarna....
Hade min sista inlämning igår så.nu är jag fri (ett tag iallafall fall)!
Igår överraskade mina fina föräldrar mig med julbord på Öster Malma! Hur mysigt som helst! Jag har aldrig varit på julbord och man kan ju säga att de valt rätt ställe för mig och min köttkärlek. För där har de bara viltkött och det i mängder provade på allt från fasan till säl! Jättegod mat och jättemysigt!
 
Dagen sög mestadels annars... 
För jag hade förra veckan fått tag på bästa praktikplatsen och det skulle bli s jäkla kul! Allt var så perfekt... Men det var väl för mycket att be om för igår ringde hon som jobba där och sa att jag inte kan vara där längre för att hon hade dubbelbokat! Hon bad mig om ursäkt och skulle kompensera det hala med att jag skulle få vara där i trean.... Tack! Men det hjälper mig ju inte i nu läget... Jag ska gå ut på praktik om mindre än en månad! Vafan gör jag nu?!
 

Kommentera här: