A Christmas carol

För ett par veckor sedan gock jag och la mig och hittade ett kuvert under kudden. I kuvertet hittade jag frya biljetter till A Christmas Carol på Maxim teatern så igår åkte vi upp till stan och åt på en japansk resturant och gick sedan vidare för att se på föreställningen. Och jag tycker ALLA borde gå och se den. Helt magiskt bra! Jättefina sånger, jättebra skådespelare och allt va bara super! Vi hade jättebra platser på balkongen så man fick bra överblick ner på scenen. Men måste varna känsliga tittare för läskiga stunder, jag blev i alla fall skit rädd två gånger under pjäsen så jag ville skrika rakt ut. Verkligen en underbar kväll!
 
Idag har jag gjort klart Örjans och min Pepparkakeborg som vi påbörjade i förgår, blev kanon! 
Och nu är det bara två dagar kvar till jul och bara en dag kvar till Uppesittarkväll och mys!
 
Hade, hade!
 
 

Kommentera här: