Sprint SM helg

Dagarna bra flyger iväg!
 
Förra veckan han jag med två kalas, morfar på måndagen, syrran på torsdagen. En riktig kalas vecka!
 
I helgen åkte vi ännu en sväng till Göteborg för ännu lite mer av den sporten vi älskar mest.
Sm sprint-kval på lördagen, gick inte helt klockrent, men vi hade fint väder och det var en rolig sprint!
 
Söndagen var det förstås final, det blev två stora dumheter på banan, vlket man inte vill ha på sprint. Vilket gjorde mig arg (som vanligt), och besviken på mig själv för jag vet att jag kan bättre och snabbare bara att jag blir bromsad  av något..
 
Resan hem blev inte som planerad... Vi kom till motorvägen i Möndal, sen dog bilen... Vi satt i bilen i väg kanten i över en halvtimme när bilarna svicha förbi när vi väntade på bergningsbilen som skulle kunna ta oss därifrån. När han väl kom bliv vi upphissade "på" bergningsbilen, vi satt i bilen-på bergningsbilen-med en bil över oss- på motorvägen! Väldigt spännande upplevelse!
Vi blev ner hissade på parkeringen i Linköping vid någon galleria och MCD mm. Och där satt vi i ca 2 timmar och väntade på super snälla, goa Lena som åkte ända hemifrån för att hämta oss (1,5 h). Jag kom i säng halv ett på natten och kan säga att det va "rätt så segt" att komma upp på morgonen och gå till skolan dagen därpå.
 
- Bild från ultralång -SM

Kommentera här: