spaceship

Yo!
Sitter här i sängen och jobbar med mitt NP tal, är i princip klar håller på med lite fin justeringar och en powerpoint. Känns bra att snart vara klar!
Idag åkte jag hem en timme tidigare från skolan för jag har inte mått så bra idag, så det är ju skönt att jag nu bara kan sitta, och inte behöva springa runt och göra 1000 andra saker med (borde dock kanske springa något? Får bli i morgon om jag känner mig bättre då).
 
Provade nya cornetto glassen idag - Popcorn!
Kan meddela att den inte smakar popcorn, själva glassen smakar nästan ingenting. Men däremot om man gillar kolasås tror jag man skulle uppskatta den! Glassen består typ BARA av det... Jag tycker "inte" om kolasås! Men de bitarna i struten som inte inehöll en massa öronvax, var helt okej! (vilket jag kanske inte trodde?).
 
tjingeling.

Kommentera här: