superduperbilkörar-hulken

I torsdags åkte typ alla iklassen tsm till slussen för att ta en gó fika. Kul att man börjar lära känna varandra nu, och kalas mys!

I går jobbade vi med photoshop skit svårt med riktigt kul!
Och igår när alla andra ungdomar hängde och festade förlorade jag min bilkörningsoskuld, så nu kan jag officiellt kalla mig för en övningskörare! Men nu när jag väl har kört så kan jag erkänna att jag kännde mig rätt så nervös när jag satte mig framför ratten och skulle starta bilen på den lilla rakstreckan... Men det gick faktiskt riktigt bra! Haha som jag sagt till pärisarna tidigare så har de inget att oroa sig för för jag kände på mig att jag är ett riktigt proffs inom det här området!
Nej men det var jätte kul och det gick jätte bra, visst jag fick motorstopp kanske två-tre gånger men det är ju skit bra iaf för att vara första gången! Och jag fick växla och prova på dragläge, men det var ganska svårt fast det gick också bra efter några gångers försök!
Så från och med nu är jag inte bara hulken utan även superduperbilkörar-hulken!

Ha en fortsatt bra dag, och jag ska fortsätta med mina läxor!

Tack o hej kompis!

Kommentera här: