när jag var liten

Hallå där!
Nu förtiden börjar alla mina inlägg med "oj va länge sedan jag skrev", "jag har inte haft tid" eller liknande.
Men det säger jag inte denna gång.
 
I tisdags var jag på "step up" med Örjan, super kul men varje gånga jag går på de där passen och inte varit där på ett tag så känner jag bara "gud har jag verkligen ingen korditon alls?", så det känndes mycket svårare än vanligt men ändå lika kul!
 
Onsdags cyklade jag med Tove, hade egentligen inte tänkt träna denna dag men jag tänkte att jag kan väl hålla henne sällskap, så det blev en lång runda på hela 26 km, bra jobbat!
 
Torsdags träningen gick sådär, trött i benen och hade ingen motivation alls.. men men alla har väl sina dåliga dagar!
 
Skolan denna vecka har som vanligt varit bra! Har blivit klar med min test kjol, hurra för det! Och så har jag även hunnit ritat mig ett eget grundmönster till en kjol.
Suttit och letat kollektioner till en analys vi ska göra, och har valt att göra min analys på Giambattista Vallis 2012 höst kollektion.
 
Måste även säga att min skola är bäst! Igår efter maten fick alla en varsin twister till efterrätt, och vem tycker inte om twister liksom?!
 
Hoppas ni får en bra helg!
ylva.
 
Delar en super tjusig bild på mig och Martina..

Kommentera här: