just nu är jag oslagbar!

Finally!
Nu är jag i princip klar med mitt första utkast på min artikel!
Fan va skönt!
 
Och jag kan inte annat än säga att jag njuter här på trappen sittande på min stora kudde, men filt och raggsockor med datorn i knät! Jag känner mig inte ett dugg avudsjuk på att som var tvugna att gå upp tidigt i morse och åka till skolan. Är inte ett dugg avudsjuk på Ebba som smsade mig och sa att hon skulle ha engelska förhör!
Och just nu bryr jag mig inte att kroppen är trött och min nästa leker vattenfall.. är bara så himmlans glad att bli klar med något i tid för en gångs skull, och inte behöva sitta hela natten!
 
Men nu tänker jag gå in, koka mig lite te och leta fram en skummboll och byta ämne till lite matematik!
 
Hoppas ni är lika glada som jag!
Kram för fan!
YLVA!
 
Ingen tycker om inlägg utan bilder.. så tack o buga för en bild från arkivet!

Kommentera här: