Jag är inte lika ung längre men precis lika dum

Hallå där, här är man inte så duktig på att lägga upp något.

Men veckan har varit bra vart på mitt första riktiga spiningpass, super kul och as jobbigt. Blivit klar med min photoshop bild i skolan. Handlat presenter till mammsen. Och fredags var det nollning/inspark.. Vilket bara var kul! Gick till på så vi att man var i grupper (klassvis) och så fick man gå runt i Sthlm med några tvåor i varje grupp så fick varje grupp ett papper där det stod en massa saker man kunde välja att göra som var värda olika många poäng. Men feg som jag är så gjorde jag inte emr än nödvändigt men vissa andra i min grupp var as coola och gjorde typ allt! Frågade främlingar efter kondomer, kramade främling och sa "jag älskar dig", jucka mot främling, vara säl på Drottninggatan, låtsas ha sex i provrum och massa annat sjukt! haha så himmla kul!

Och i går fyllde min kära mor år!
Grattis i efterskott världens absolut bästa, underbaraste och finaste mamma, jag älskar dig!

Och denna söndag gjorde vi det vi brukar göra.. Idag var det stafett-DM, och det kan jag ju bara säga att det gick hundra gånger bättre detta år än förra året då jag var ute i en evighet eftersom jag ramlade och slog i mina dumma knän.. Men idag gick det bra, inga konstigheter och sprang ändå på ganska så bra! Rammlade dock i riktigt tjock lera och blev som vanligt onödigt kladdig.. och så fick jag in en grankvist i ögat så det gör ont.. men annars orienteringsmässigt gick det bra. Sprang nästan hela tiden tsm med en tjej från hällen.
Men vi kom iaf efter mycket tveksamhet på tredje plats och kommer på så vis få bronsblankett! HURRA! Och det spelar ingen roll att vi inte var så många det är ändå skit kul för jag har vinte fått pris på super lääänge..
Sedan denna dag blev även ett plus för jag fick träffa min älskade Ebba som jag inte träffat på jätte länge, pluttis!<3

Hoppas ni haft en bra vecka!
ylva.

Här är även bilden från skoluppgiften. kram.

Kommentarer:

1 Gunilla:

skriven

Tack världens bästa finaste gulligaste Ylva...

Kommentera här: