colors



Skulle vilja göra något med mitt trista hår.. Det var därför jag klippte lugg för att jag vill spara på längden men ville ändå göra något med håret under tiden. Su nu är luggen väldans lång så måste bestämma mig för om jag ska låta den växa bort nu eller vänta ett tag till och ha kvar den o bara toppa den lite...
Sedan skulle jag vilja färga.. men hur liksom? Vill jag slinga om blonda slingor, vill jag färga brunt, vill jag ha en rödare nyans eller vill jag skaffa dip dye..? Sistnämnda alternativet har jag tidigare inte vart så mycket för dip dye.. men den här sorten tycker jag är ganska snygg när nyansen inte är jätte skarp och när det är halv mörkt och sedan går över till en naturlig blond färg... Men vad jag en vill göra så får det vänta ett tag till, för här ska sparas lite pengar..
 
 

Kommentera här: