a fever

God förmiddag!
Sitter hemma i köket och jobbar på min design artikel om 80-talet, ingen lätt uppgift enligt mig.
 
Igår  åkte jag upp till stockholm med örjan på morgonen för att gå på utvecklingssamtal i tjugo minuter kl. tjugo över åtta.. Så tidigare uppgång. Och min tanke var ju att jag skulle komma hem innan tolv och kunna kasta på mig mys kläderna och jobba lite... men när samtalet var slut och jag sökte på min resa hem så skulle det inte gå någe tåg på två och en halv timma... Så åkte med till Kista och vandrade runt i gallerian i någon/några timmar, och gud vad mycket jag vill ha egentligen, men duktig som jag är till och från så köpte jag ändå inget. Vilket jag kan iofs diskutera nu och jag tycker var bra eller inte..
Men väntade iaf ett tag till och åt sedan lunch tsm med Örjan. OCh det blev favoriten revbenspjäll! nomnom.
       Kom hem vid två så vilade i nån timme, för min kropp är dum och håller på att bli sjuk. Sedan jobbad jag på med artikeln..
Senare gick jag ut till k.stugan med Tove för att hon skulle holla i igårkvällens fika. Så vi tog en kort liten promenad i dimman. och gick sedan tbx och koka kaffe till de äldre.. ;)
Så fick jag till min lycka träffa Ebba så vi bytte väskor med varann... så nu har jag inte längre vår lilla räv hemma :( men fick ist ett jättegulligt, blommigt datorfodral som är alldeles för litet för hennes överdrivet stora rymddator.. men alldeles lagon till min 14tums. dator! KALAS!
 
Nu ska jag fortsätta jobba på här innan jag tar lunch!
Och  hoppas på att jag inte blir sjukigare så jag inte får tävla i helgen för det vore katastrof..!
 
tjao!
 
 
 
 

Kommentera här: