10.27

Har precis kommit fram till skolan, men börjar inte förens om en halvtimme...
 
Igår var det lång DM och det gick väl sådär... missade typ alla kontroller så det var ju inte så bra..Men jag kom iaf inte sist. Så för de som kom efter mig måste det gått riktigt dåligt för, men det var svårt igår.. Fast ifall jag hade kommit en placering bättre hade jag fått pris.. vilket kunde ha varit kul för det är ju inget man får varje dag..
 
När vi kom hem efter tävlingen satte jag mig med mina läxor, och när jag var klar med det och mailat iväg dem så åkte vi lite spontant till heron för att se på "batman the dark knight rises". Den var riktigt bra men jag måste även tillägga att jag tycker den var ganska läskig.. Men jag tycker ändå att alla borde se den för den var väldans bra!
 
Snart ska jag ha eng. och efter det är det redan lunch, så den är nog ganska snart över..
Och ikväll hoppas jag på att det ska bli lite mer bilkörning...
 
 
Hoppas ni får en bra dag! Kram.
 
 

Kommentera här: