shine bright like a diamond

Mycke har hänt här sen sist!
Förra helgen åkte vi till Göteborg för att umgås med Conrad och Christian m. flickvänner.
Gick på unerverseum och kollade på en massa djur, kul! Hade aldrig varit där tidigare.
 
På lördag kvällen gick vi alla ut och åt på en mysig italiensk resturang. Och alla blev något överraskade när mor och örjis kom med den stora roliga nyheten om att de tänkte förlova sig och tog fram de silviga ringarna!
Grattis min vuxna favoriter! Älskar er! 20/10 2012 en dag vi lär komma ihåg!
 
Så har jag förstås varit i skolan den här veckan. Lyckades bli klar med min dräkt jag hållt på med och jag tycker den blev väldans fin!
Och så vill jag bara säga att vi fick tillbaka våra matteprov resultat och det var en stor glad överraskning! Känner mig sjukt stolt!
 
Igår for vi till kolmården och kollade på djuren där och kollade på Conrad som hade fått i studentpresent att mata hajarna! Jäkla COOLT! Och han överlevde tom. att simma ut ur buren o klappa två av hajarna!
 
Hoppas det är bra med er få som kikar in på min lilla blogg. Själv är jag förkyld och låter som en kråka av alla hostande på natten..
 
YO!
 
 

Kommentera här: