Dala dubbeln 2012

Ojoj här händer det inte mycket!
I helgen for vi upp till dalarna och på vägen stötte vi på min käre vän bosse-dalahäst! (tycker det är lika kul varje gång).
Så på lördagen var det stafett då jag sprang i två-manna lag med Tove, jag på första sträckan och hon på andra.
Jag slog Tove med en min, men som hon skrev, det gjorde ju inte så mycket eftersom vi va i samma lag men jag tyckte iaf att det var "fett me najs"!
Lite besviken var jag dock för hade velat vara inn inom  30-39 min men sprang på 40.. får lära mig pressa från start!
 
På kvällen åkte vi o hälsa på en av örjans kusiner på fika, och hon hade verkligen världens lurvigaste hund, underbar! Om min käraste Leo hade varit en hund hade han defenitivt sett ut som denna hund, Bullen!
 
Sov i en skolsal.
 
Dag två, söndagen - långdistans i utklädnad.
Jag sprang somsagt ptrull med Tove och vi hade fixat våran utklädning dagen innan, men jag måste medge att vi rockade! Så vi sprang runt i skogen, eller gick det gick ändast att springa på stig pga de kartongerna vi hade runt kroppen.. Så banan skulle vara 8.7 km.. Dock så blev det lite längre och lite längre tid än va vi hade tänkt.. 11.2 km på 2 timmar och tjugo minuter! haha! Egentligen inte okej, men det är Godk. med tanke på den nedsatta rörelsen och lilla jag som aldrig haft så lång bana! Så bra jobbat av oss!
 
 

Kommentera här: