Där palmerna bor

Som vanligt börjar jag mitt inlägg med att be om ursäkt för dåligt uppdatterande, så ni känner igen mig!
 
Igår stod jag i älvsjö på gymnasiemässan och gjorde reklam för min fantastiska skola. Till en början väldans stelt och obekvämt men sedan rulla det på som en självklarhet.
Så fick jag träffa Amanda som jag inte träffat sedan någongång i sommras, så värsta festen på det!
Hon henkade med mig hem, så vi chillade lite framför tvn och gjorde knäck-äpplen! As goda!
 
Idag har jag varit ute och tränat, fick iaf ihop 6 km fast jag hoppade över en slinga. Sedan hoppade jag kvällspasset eftersom jag skulle göra nya knäck-äpplen som jag ska stå och sälja på mammas bord i morgon på "julmarknaden", och jobba med engelskan som handlar om sydafrika. Satt nu har jag börjat med en powerpoint och hunnit gjort 19 äpplen! Fan vad bra jag är!
 
Senare ska jag ut och äta med klubbkompisarna, efter det på "hemligaktivitet" och senare ikväll blir det "spiderman"!
 
Hare gött!

Kommentera här: