woopa

Eftersom jag inte har bloggat på länge så skriver jag lite till, kanske ointressant men jag tvingar dig inte fortsätta läsa. Sedan vill jag ju göra mina fina pojks Nick och Felix glada också ;) ich will. - Thomas Stenström. Jag tycker alla som vill lyssna på något bra för en stund ska plocka fram en utav hans låtar och sedan kommer du vilja spela dem om och om igen. För det känns som det är omöjligt att tröttna på dem. Jag tror han bara har tre låtar "full av liv", "krossade drömmar" och "detsamma", men alla tre är superduper bra och det är i princip det ända som spelas i mina öron. Så chilli-dill. Yo bro!

Kommentarer:

1 Ö:

skriven

Stenström... Nja, så där... Ger honom 2 av 5 regndroppar...

2 Ö:

skriven

Nähä ingen response när man kommenterar...

3 Anonym:

skriven

sorry örjis visste inte att du tänkte gå in o kolla om jag hade svarat..



men två av fem är ju alldeles för lite... du har ju ingen smak gamle man!

Kommentera här: