krossade drömmar

Sämst på att uppdatera yehe I know! Men somligt gillar jag inte att blogga från arcen och jag äger inte en dator... Dock. Jag har det iaf ganska soft i skolan just nu. Bara ett np kvar c delen i matte.. Ser man ju sådär lagom mycket fram emot. Men nick kom med den glada informationen idag Tt igår va det exakt en månad i dager kvar tills vi slutar, vet inte vad han mena med det men det lät bra! Så va jag med hem till Mandis i tisdgs o kolla på de små lamisarna! Så himla plutti-gulliga! Döpte en till Mumu för den såg ut till en ko, så nu ska jag bara döpa en flicka också :D Så blev jag kvar där över natten o åkte med bussen till p.l.u.g.g.e.t. Så var jag med i tidningen, vart väl bra intervju den v va inget speciellt men dock så börjar jag undra hur jag ser ut egentligen... Ser jag verkligen ut så där.. Ja jo vad mer. Hämta skockor eller vad det heter och stavas hos.morfar på konsum, sedan chilla jag med jossan nån timme typ, sedan kom pojkarna och då drog jossan sen så satt o snacka med dem ett tag, great! Men nu ska jag byta om och tagga bio premiär ikväll! Peace bro!

Kommentera här: