kära alice..

Ja.. Vad ska man säga en vecka avklarad nu ett steg närmare friheten! Nä men den här veckan har verkligen vart ganska puss.. Med no labb och lite så.. Men det är ett kapitel jag inte känner för att dra upp. Hela veckan har vi flyttat grejer för att få i ordning lite tills Tove Skulle komma hem och igår kom min kära hem och första natten spenderades i allt det nya, sjukt med Nice! Tove kom hem med lite presenter också (och som ni vet är det något av det bästa jag vet!!!) så fick en söt liten italiensk fingerborg, ett jätte fint armband med sevärdheter hon va på och sist men inte minst en sjukt underbar t-shirt med min älskade gula vän på, svampbob! Tack fina syster! Men nu ska jag packa upp lite saker och få lite fint i rummet, blir kalas bra! Och senare ska vi fira morbror, happy life! Yo!

Kommentera här: