Jag sa - om du äter upp mig ska jag hämta mina bröder

när jag gick upp idag så gick allitng ovanligt fort.. jag var påklädd och gixad redan fem i halv åtta!?
Så jag fixade lite frukost i lugn och ro för att jag för en gångs skull verkligen kunde chilla framför tvn.. trodde jag!
Hade ju läxa tills idag att kolla på Konny2012 till SO.n och hade gnällt om det så han skulle fatta om jag inte kollat på den.. så jag räknade ut att jag borde hinna om jag började kolla på den då eftersom den var 30 min. så jag han faktiskt nästan i tid, men jag missade iaf inget :)
sedan hade jag slöjd. och jag håller på med en duffel (jacka) men hela lektionen gick åt att klippa och rita delar.. blää... och nästa går åt att sick-sacka.. dubbel blää!
Mn nu måste jag sparka igång här för att bli klar med den jäkla religionen tills i morgon och ikväll är den första ungdomsträningen så måste bli klar tills dess.. FL!
aja!
yo!

Kommentera här: