en dag på Ikea

Ja idag tog vi och spenderade dagen på Ikea, se like! Så nu kommer jag hem med en ny säng! Fett glad trodde inte det! Hurra älskar er påron! Så nu blir som jag ville, högt så att säga! Yeehe! Gillar killen som jobba på säng avdelningen... Förs skrattade han åt mig när jag provade mina sovställningar i sägen när vi gick runt o kolla själva. Sedan tog vi lapp och så fick vi honom som "instruktör".. Aha och han typ skrattade åt allt vi sa?! Han frågade mig om jag hade kollat på någon bäddmadrass och då kollade jag såklart tbx på ö eftersom vi hade typ inte pratat så mycket om det.. Och det va så himla kul.. Han slog tom. i bänken? Sedan följde vi med honom ut vid sängarna och då fortsatte han typ att skratta åt allt.. Och han tyckte det var väldigt kul att mamma sa att jag inte fick spilla och kissa i sängen.. Ja jo för det brukar jag ju göra..?! Men det blev en bra dag! Glad chey! Yo bro!

Kommentera här: