Alice

Sitter nu också käkar lite mellis efter en mycket lång dag. Nationella i biologi idag. Va sjukt nervig innan.. Och satt as länge, gissa på massa och kom på efteråt att jag svarat fel också... Kändes rentav skit! Och sedan va det planering inför labben vilket jag också tyckte gick sådär eftersom jag är så dålig på att formulera nit i text.. Men men hoppas på det bästa, biologi är liksom det no ämnet som jag satsar hårt på att höja nu i vår.. Aja.. Nu är jag lite seg men dwt bryr sig inte läxorna om så nu är det bara att fortsätta med religionen.. Så sjukt tråkigt bara, det är där skon klämmer.. Men jag vill få till det här arbetet nu för att min dumma lärare ska se att jag faktiskt kan om jag får lite tid.. -.-" Men glad var man idag när lilla Felix var tbx ;) lilla plutti gullan! Yo!

Kommentera här: