åå vinnaren är ylva!

Hallå där! Ska iofs sova nu efter en lång dag.. Men tänkte att det kanske borde hända något här. Gårdagen spenderades mycket med google och vattenkraft, så sjukt "knepigt"..! Lite sur är jag ju förstås över att jag inte kunde följa med mina kära pojkar och kolla när de spelade heller pga. den enkla anledningen att jag inte kunde ta mig dit.. Men en liten fågel viskade i mitt öra att det iaf hade gått bra, så hurra för dem!<3 Idag har jag spenderat dagen i Karlbergs skjuthall på sista delen av cupen! Gick bra faktiskt! Och jag kom hem som segrare i min klass av både dagens tävling och själva cupen! Happy! Så jag vann en ol-skytte buff och 150:- på Intersport, yeeey! Och jag sköt bäst av de tre momenten idag så sköt jag bäst i finalen då jag fick fyra träffar, plus att jag sköt bättre än kompisen då som har jaktlicens haha! Det var nog det jag är mest stolt med av dagen! Sedan när jag kom hem var mamma och Örjan på kalas, så jag och Tove lagade mat.. Bakpotatis m. Tillbehör, Good work! Nu har jag packat i kanske två timmar, inte för att det syns men har iaf gjort det! Så nu förtjänar lilla jag en god nattsömn! Puss på mig! Och ni får hare bra! Yo! 0:)

Kommentera här: