Facebook

Gunilla Sahl - värdens underbaraste människa, i love you mom

Carolin Hejdström - sockersöt tjej

Anders Johansson - Skön kille med humor

Emma Hagfeldt - Super fin tjej som man alltid har kul med

Ebba Frisk - Bästa barndomsvännen, älskar dig

Ebba Jansson Järpling - Snäll tjej med OL-kunskaper jag bara kan drömma om

Disa Berg - Jätte söt tjej, en person med mer omtänksamhet får man leta efter

Fanny Ingergård - Extremt söt tjej, alltid med ett leende på läpparna som smittar

Anette Svalefors - En fantastisk x-tra mor

Amanda B - En person som jag har så många minnen med, men som jag tappade kontakten med med åren

Örjan Tingström - En person som fört mycket glädje till familjen

Johanna Johnson - Schysst brud med kläder jag dagligen dreglar över

Nick Kankaanpää - Min söta underbara vän som betyder sjuuukt mycket

Matilda Stamm Pettersson - Snygg brud, som jag har glidit ifrån

Paula Hauke - Söt tjej med grym röst

Mathilda Schwartz - En sjukt snygg tjej som jag saknar

Katrin Sahl - Super person som jag dock inte träffar så ofta men när jag gör är det alltid som ett kalas

Louise Bergström - En söt tjej som jag tyvärr inte känner så bra

Håkan Palm - En kul snygging som alltid är lika kul att snacka med

Emma Ericsson - En riktig ögonsten, sjukt fin med underbar personlighet

Malin Lysell - En riktigt snygg tjej som jag inte känner så bra

Malin Turai - Söt tjej jag bara träffat once





Kommentarer:

1 Katrin:

skriven

Gulle dig! Vad fint skrivet! <3 Ja det är synd att vi inte träffas så ofta.

2 emma:

skriven

<3

Kommentera här: