bebe gör mig hel, jag kommer alltid vara den..

Dåligt av mig, jo tack jag vet..
I helgen var det 10-mila kick off.. massa träning. Fun stuff!
Så ja.. först ett ol pass, kul, lalla runyt med bästaste bebb.
Sedan 20 min styrka.
Och sist men inte minst innebandy.
Jaa.. sedan fata pizzan.. kändes ju dock inte lika bra att skryta med den hehe!
Sedan sov vi kvar där, kollade dubbel liv så nu är internet uppkoppling-grejen typ slut.. och lite PH Norge med pojkarna och tove ;)
Söndagens långpass var ju också en upplevelse.. Benen var sjukt sega.. usch! och om jag inte hade sprungit med den jag gjorde så skulle jag sattit mig i snön och suttit kvar där, va så förbannat slut i kroppen... Men man får väl skylla sig självom man tror man ska klara siig på en macka ch ett glas juice på ett sådant pass..
Så körde vi C till tåget och sedan vidare till Anna för att hjälpa henne fixa lite.. men jag satt mest och kolla på.. orkade ingenting...
tjo bree
y.

Kommentera här: