NNC

Jag är nog den sämsta uppdatteraren någonsin!
Men det här hänt så extremt mycket så man vet ju inte vart man ska börja någonstans...
Nobell var iaf den 10 dec. En oförglömlig kväll, så himmla kul!
Som jag tror jag sagt syr min skola kostymer enligt ett tema till NNC (nobel night cup) dvs. nobels "efterfest". Så vi har sytt kostymer till folk som skulle servera och uppstäda osv. Så jag fick vara med och hjälpa till och klä dessa människor, så himmla kul. Och jag känner att jobba undertidsbrist ändå var något som jag verkligen uppskattade.
Men en oerhört rolig kväll,. Kul att få se de kläder man gjort och de andras kläder som man sett de jobbat med, få se hur slutresultatet med fixat hår och otroligt smink! Temat i år var CIRKUS! Så vi har sytt en massa clowndräkter och direktörjackor. Tvåorna fick sy de lite mer udda kläderna men det var ändå så himmla kul! Ni kan få se bilder när jag väl laddat över de till datorn!
 
Det här inlägger blev det kanske inte bästa svanskan i men det är iaf något.
kramis.
 

Kommentera här: