god jul man!

I förrgår var det älsklingsdagen på hela året, 24 december, Julafton!
Vi började dagen med att åka ut till mormor och morfar och äta julfrukost och byta lite klappisar.
Sedan for vi hem och slog in de sista klapparna.
Efterlång väntan (från mig) var det äntligen middag med hemmagjord sill, köttbullar, lax och mycket mer!
Kastade mig från bordet för att se på Kalle m. vänner.
Och sedan blev det klapp utdelning och öppning. Fick en massa festligheter (glader!) Och det jag gav bort verkade också uppskattas!
 
Tackar min fina familj för en underbar jul!
 
Igår hade vi snöbollskrig. Jag och Tove vs. Christian och Örjan! Tro det eller ej men tove oich jag vann eftersom vi lyckades sno till oss deras borg (vilken var "något" bättre än t´s o min..)
 
Senare åkte vi ut till C&C´s mormor och morfar på brunabönor och "potatismojs", trevlans!
Även Amanda och hennes lillebror var förstås där så det va kul att få träffa dom för det blir ju inte så ofta längre.
 
Och denna annandag går åt att plugga Strindberg och försöka hitta matte tal eftersom jag tydligen tappat bort matteboken!? Och senare blir det lutfisk...
 
Hoppas ni haft iaf hälften så bra jul som jag ♥
tack o hej
 
Min super söta tesils-anka jag fick i adventspresent måste jag ju visa!

Kommentera här: