28 december 2012

Tjena tjena!
Idag har bröderna åkt hem vilket är lite tråkigt...
Så idag har jag roat mig med att kolla i min nya "lär dig teckna kläder osv." som, jag fick i julklapp, ååh vad jag hoppas att jag ska lära mig teckna...!
Så har jag provat mitt nya nagellack som jag fick av Örjan i julklapp. "Ciaté Caviar Pearls", Jätte coolt! Dock så hoppas jag på att det ska sitta kvar till på måndag då man vill vara lite "snärt".. men däremot är det väldans tvek.
 
Örjan har även hjälpt mig klippa luggen idag och han fick G++
Så nu sitter jag o googlar runt, eftersom jag är sjukt sugen på att skaffa dipdye/ombre.. Så jag tror jag hittat en bra förklaring på någon hårguide på hur man skall göra för att få bästa resultat.. men DOCK. så är ju inte mitt hår det optimala för dipdye/ombre just nu som det ser ut.. suuck! Men men, vad skall man göra åt saken liksom?
 
kramen.
Blev lite utanför kanske.. men vet att du gillar´t!

Kommentera här: