vart jag än går

Nu sitter jag härhemma och cillar i soffan.
Kom inte så många inlägg eftr dag två. Skrev ett via min arc, men dock så va han lite sur och ville inte ladda upp... Så då ville jag inte skriva om allt..
Men jag kan lungt säga att jag valt helt rätt skola! Det är bara så himmla kul! Det känns knappt som skola ibland... Jag menar jag känner knappt för att ta rast på hantverkslektionerna fast de är tre timmar, för rasten är tjuo minuter och det känns som jätte mycket!

Nu sitter jag iaf och skriver vid min lilla HP som jag fått från skolan, great! Visst det är inget att komma med jämfört med tex Nick som fick en macbook air... men jag tycker iaf att det är kalas eftersom jag inte haft någon egen dator!
Så nu har jag laddat hem spotify så nu diggar jag min älskade Linnea Henriksson(hjärta) och ska nu börja leta reda på en kändperson med schysst stil eller en stil, eller en tidsperiod eller liknande och så ska vi skriva artiklar i engelskan. Även det tycker jag verkar kul.. dock lite svårt men ändå najs!

Men iaf... efter dag två så har vi hunnit ha engelska, matte, svenska och idrott och ännu mer hantverk! Så i engelskan ska vi skriva denna artikel, i svenskan ska vi hålla på med skräck/deckare, matten har vi än så länge bara gjort en diagnos i, idrotten har vi typ pratat och så har vi i uppgift att svara på vad hälsa är för en, vilken motion som funkar bäst för en själv osv. Och sist men inte minst, i hantverken har vi skissat en massa, årstids outfits, kroppen i rätt propution (st.), kroppen med skuggning, idag gjorde vi färgskalor, ritat grundmönster till kjol, provat massa olika fållar osv osv!
Jag har det i vilket fall som helst as bra i skolan, det ända jobbiga är bara att det tar en stund att åka, men det är värt det!

puss

Kommentera här: