two days to go.

Ja hallå där!
Söndagens resultat bör man inte prata om. Men jag säger såhär: det här året har gått riktigt dåligt och jag kan nog säga att det här blev med på topp tre av alla mina extremt dåliga lopp!
Sedan igår så tog jag en liten promenad och sedan åkte jag och stod på bakluckeloppis med Örjan.

Och idag har jag och Tove varit i Södertälje som ett avslut på mitt lov... Så vi käka god lunch på Nancys och delade på en smoothie!
Sedan blev det lite shopping så kon hem med ett par silverfärgade låga skor från rean på scorett och två par jeans från Lindex, kalas bra saker!
När vi kom hem så bytte vi om, satte oss på cyklarna och cyklade iväg till gymmet, det var ett tag sedan man styrketräna och vi fokuserade på ryggen och man kände att det kanske är bra att träna upp den så att säga.

Det var dagens , tack o hej!

Kommentera här: