sommar detta år i ett huller om buller!

Jahapp då gör vi ett nytt försök. Sist jag tänkte uppdatera lite här så börja det åska så då va man tvungen att koppla ifrån..

Men men.. det var ju iaf ett tag sen sist, det var ju inte precis förra veckan jag var i Spanien med min lilla skrutt... Så jag fattar mig kort.

Spanien va såklart underbart, jag menar sola o bada med min bästie... kan det bli bättre?

Jag har förstås glömt bort en massa och tiden har gått så fort.

Men för några veckor sedan åkte jag tillsammans med ett kul gäng till allsång på skansen, väntade dock i tolv timmar till sändning.. men vad gör man inte för bättre platser.. eller som jag tror felix skulle säga - för att få se Måns! Det var i alla fall en hel dag med människor jag tycker oerhört mycket om, så den dagen är det ingen som kan klaga på!

Och så var som alltid O-ringen en av mina stora sommarhögpunkter! Orienteringen gick åt skogen rent ut sagt detta år, men bra väder och bra på många andra sätt så lika nöjd som vanligt ändå! Besökte även ullared på en eftermiddag... jag hade förväntat mig mycket skit.. och ja det fanns det ju säkert också man vi kollade typ på två avdelningar.. kläder och elektronik.. så vi alla kom i alla fall hem med varsin gul kasse och fick ta emot de andras skratt som inte kunde förstå varför vi i det fina vädret ville sätta oss på en buss och åka sju mil för att vandra runt i ett varuhus.. men jag anser att det va värt det.

Bröllop! Min äldre moster har nu gift sig. ett litet fint bröllop i trädgården.. det var överförväntan, för jag trodde man knappt kunde gifta sig om det inte va i kyrkan. Men det var fint och kul med god mat! Vi var ju dock lite väl trötta efter resan hem från halmstad vilket vi räknat ut tog runt sju timmar för oss med husvagn o bröllopet skulle börja kl 2.. så snabbt hem o tvätta bort lera, på men fin kläder och skor och sedan i väg på finare evenemang!

I fredags till i går var i även i Skövde på U-10 mila.. Och det gick väl sådär kan man väl säga... jag sov i princip ingenting på natten sedann skulle jag upp halv fem på morgonen, och för att göra det ännu lite sämre så är jag sjuk o vi hade ingen reserv i laget och jag ville ju ändå springa... Men orienteringen var inte särskilt svår men min kropp ville inte framåt så det tog dock lite väl långt tid..

aja även fast jag inte skrivit på länge visar det sig även när jag kollar i statistiken att det ändå är folk som kollar, så tummen upp för de/er! men nu ska jag försöka skriva igen.. och då ska det inte bli såna här konstiga kringelekrok inlägg!

YO!

Kommentera här: